Услуги на ZEISS
Услуги на ZEISS

Съсредоточете се върху грижата за пациентите.

ZEISS OPTIME

Услугите на ZEISS Ви позволяват да се съсредоточите върху това, което правите най-добре:
предлагане на първокласни грижи за пациентите.

ZEISS OPTIME позволява да се съсредоточите върху грижата за пациентите.

С плановете за услуги OPTIME® от ZEISS, Вие получавате приоритетно отношение, което Ви позволява да работите без ограничения и да избегнете непланиран престой на системите.

Можем да улесним Вашите клинични дейности или работа в практиката с нашите предложения за услуги, които излизат далеч извън рамките на гаранцията. Можем да осигурим широка гама от услуги в рамките на цялостен план за сервизно обслужване, пригоден към специфичните Ви нужди.

Това е целта на ZEISS OPTIME.

Планове за сервизно обслужване ZEISS OPTIME

Трите персонализирани плана за сервизно обслужване OPTIME осигуряват надеждна защита за Вашите системи ZEISS благодарение на опита и уменията на нашите сертифицирани специалисти. Нашата услуга Ви помага да поддържате стойността и рентабилността на Вашата система ZEISS. Сервизираният инструмент осигурява диагностична точност и прецизност на лечението, които са в основата на Вашата репутация. В допълнение можете да изберете различни допълнителни екстри. Ние се ангажираме да работим в тясно сътрудничество с Вас, за да намерим решението, което в най-голяма степен отговаря на Вашите изисквания.

  • OPTIME complete

    Ако имате критична системна среда (например система за факоемулсификация като част от работен процес за катаракта) или устройство, което е ключово за работния процес и следователно оказва влияние върху цялата инсталация, или ако времето за работа на системата ZEISS е от решаващо значение, тогава изберете OPTIME complete. Това е пакет за цялостно обслужване, който предлага максимално време за работа без прекъсване и най-бързо разрешаване на проблеми без финансов риск. Възползвайте се от приоритетно обслужване и се насладете на спокойствието.

  • OPTIME advanced

    Ако разполагате с устройство в чувствителна среда, което оказва значително въздействие върху работния процес и всеки престой би довел до значителна загуба на производителност, изберете OPTIME advanced. Съчетава четири предимства: Без непланирани разходи за поддръжка; постоянно качество на системата и услугата; високи нива на непрекъсната работа; висока степен на гъвкавост, надеждност и ефективност.

  • OPTIME prevent

    Ако Вашата система ZEISS има по-малко въздействие върху работния процес и имате резервна система, ако това е базов технологичен продукт и ако институцията Ви работи с по-нисък бюджет, тогава OPTIME prevent е правилният план за обслужване за Вас. Можете да се възползвате от липсата на непланирани разходи за поддръжка и редовни проверки за безопасност и качество. Освен това договорът гарантира по-дълъг живот на системата.

Персонализирани планове за сервизно обслужване според Вашите потребности

Предлаганите услуги може да се различават по държави в зависимост от местните разпоредби.

Превантивна поддръжка Превантивната поддръжка, както и редовните проверки на безопасността и качеството на системата помагат да се гарантира дългият живот на Вашите системи.
Отдалечена поддръжка За да се намали времето за престой, предлагаме отдалечен ремонт, споделяне на отдалечен работен плот, поддръжка на приложения и анализ на регистрационни файлове.
Актуализации Хардуерните и софтуерните актуализации подобряват безопасността и производителността на Вашите системи.
MyZEISS Използвайте нашата клиентска онлайн платформа, за да подавате заявки за обслужване, да изтегляте софтуерни файлове и да управлявате системите си ZEISS онлайн 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
Корективна поддръжка Ако някоя от Вашите системи не работи правилно, нашият квалифициран сервизен екип е насреща.
Резервни части Поръчайте и получете нашите сертифицирани резервни части, когато имате нужда от тях, за да можете изцяло да се съсредоточите върху безупречната грижа за пациента.
Допълнителни характеристики на услугите В зависимост от системата, инсталацията или региона на ZEISS могат да бъдат заявени допълнителни характеристики на услугите.

OPTIME complete

по заявка

OPTIME advanced

време + материали

по заявка

OPTIME prevent

неприложимо

време + материали

време + материали

по заявка

Допълнителни характеристики на услугите

  • Надстройки

    Софтуерни надстройки

    ZEISS може да предостави нови функции на приложения и софтуерни надстройки, така че да сте сигурни, че Вашите системи работят с най-новите налични версии.

  • Средства под наем

    Средства под наем

    Ако някоя система не може да бъде ремонтирана на място, може да се наложи да бъде изпратена в нашия вътрешен ремонтен център. В определени случаи можем да осигурим заместваща система, докато възстановим работата на Вашата система.

  • Поддръжка на приложение

    Поддръжка на приложение

    Обучение за приложение за Вас и Вашия екип, предоставено от сертифициран специалист по приложение на ZEISS на място или в един от нашите обучителни центрове.

  • Подкрепа за интегриране/мигриране

    Подкрепа за интегриране/мигриране

    Нашата ИТ услуга може да Ви помогне да мигрирате система във Вашата ИТ среда на място и да приложите необходимите мрежови настройки.

  • В извънработно време

    В извънработно време

    Удължено договорено работно време за превантивна и/или коригираща поддръжка (от понеделник до петък и/или почивни дни + празници).

  • BioMed обучение

    BioMed обучение

    Запознайте се в детайли с Вашите системи ZEISS, разберете как да ги използвате най-добре, опознайте техните характеристики и поддръжка с помощта на специалното обучение на BioMed.

Свържете се с нас за повече информация относно плановете за услуги ZEISS OPTIME

Формулярът се зарежда...

Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.

MyZEISS клиентска платформа

Управлявайте своите системи ZEISS онлайн.

MyZEISS е клиентската платформа, която Ви позволява да отключите пълния потенциал на Вашите системи ZEISS. Запознайте се с широка гама от видеоклипове за обучение, съберете информация от колеги и използвайте цялостен набор от инструменти за поддръжка, за да можете да използвате системите си възможно най-ефективно и ефикасно, като същевременно сведете времето за престой до минимум.

My Systems

Направете преглед на всички Ваши системи ZEISS. Прегледайте основни данни за Вашите системи ZEISS, като напр. тяхното местоположение. Проверете много детайли онлайн (напр. дата на инсталиране и статус на договора) и изпратете заявки за промяна директно чрез MyZEISS.

Предлага се само за проверени клиенти на ZEISS.

Заявки за сервизни услуги

Вижте всички нови, настоящи и минали билети за обслужване. Създавайте нови онлайн заявки за услуги и проследявайте състоянието на съществуващите заявки 24/7. Добавяйте допълнителни подробности, като изображения и регистрационни файлове, към всеки сервизен билет, за да ни помогнете да диагностицираме проблемите и да ги разрешаваме по-бързо.

Предлага се само за проверени клиенти на ZEISS.

Портал за изтегляне на софтуер

Влезте в MyZEISS, за да изтеглите софтуерни файлове, като инсталационни пакети или актуализации на защитата, за да сте сигурни, че Вашите ZEISS системи са актуални и свеждат времето за изчакване до минимум.

Необходима е отделна регистрация и влизане.

Искате ли да се възползвате максимално от Вашата система?

Присъединете се към MyZEISS още днес.

Представяме Ви нашата платформа „всичко в едно“, която е съобразена с Вашите нужди. С огромна библиотека от статии от Ваши колеги, изчерпателни обучения и полезни инструменти и функции за Вашите устройства на ZEISS.

Успех по интелигентния начин – ZEISS Smart Services

  • Свържете системата си и получете незабавно дистанционна поддръжка, за да се намали времето за реакция и повиши наличността на системата.
  • Нашите сертифицирани експерти ще Ви консултират, за да намерите правилните резервни части и неизправностите да бъдат отстранени бързо.
  • Кибер защита и безопасна връзка според международните стандарти. (напр. ISO / IEC 27001)

Свържете се с нас

Запитване за продажби и продукти

Формулярът се зарежда...

За повече информация или за заявка за продажба.
Моля, посочете интереса си към даден продукт и каква информация бихте искали да получите.

Информацията, въведена във формуляра за контакт, ще бъде използвана за отговор на вашата заявка от Carl Zeiss Meditec AG, нашите местни компании за продажби на Carl Zeiss Meditec по имейл или телефон. Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.

Запитване за сервизни услуги

Формулярът се зарежда...

За съдействие или въпроси относно продукт на ZEISS.
Моля, попълнете този формуляр и ние ще се свържем с Вас.

Информацията, въведена във формуляра за контакт, ще бъде използвана за отговор на вашата заявка от Carl Zeiss Meditec AG, нашите местни компании за продажби на Carl Zeiss Meditec по имейл или телефон. Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.

Общо запитване

Формулярът се зарежда...

За общи запитвания, свързани с кариера, пресата, информация за компанията.
Моля, посочете подробности за своята заявка.

Информацията, въведена във формуляра за контакт, ще бъде използвана за отговор на вашата заявка от Carl Zeiss Meditec AG, нашите местни компании за продажби на Carl Zeiss Meditec по имейл или телефон. Ако търсите повече информация относно обработката на данни от ZEISS, разгледайте нашата декларация за поверителност на данните.