Оптимизирайте използването на вашите продукти с MyZEISS
Всичко на едно място

Оптимизирайте използването на вашите продукти с MyZEISS

Влезте тук

Или се регистрирайте в три лесни стъпки.
Въведете имейла си, попълнете формуляра и активирайте акаунта си, като щракнете върху връзката в имейла за потвърждение.

Формулярът се зарежда...

Представяне на MyZEISS

Често задавани въпроси

  • Платформата MyZEISS е мястото, където можете да намерите всичко, което ZEISS предлага - от управлението на вашите системи до цифровите услуги и обучението.

    • My Learning: Разглеждате подробни ръководства за продукти и посещавате онлайн курсове за сертифициране от ZEISS Academy. Открийте клинични случаи от ваши колеги чрез Peer Insights.
    • My Tools: Ексклузивни материали за пациенти, предназначени за клиенти в областта на офталмологията, които да подпомогнат развитието на вашия бизнес. CONVIVO Image Library се предлага ексклузивно на клиентите на ZEISS CONVIVO.
    • My Systems: Управлявайте вашите устройства и подавайте заявки за сервиз – онлайн.
  • MyZEISS е платформа, оптимизирана за всеки потребител. Препоръчваме ви да използвате служебния си имейл адрес, за да се регистрирате в три лесни стъпки на адрес: www.zeiss.com/meditec/myzeiss

    • Стъпка 1: Въведете своя служебен имейл адрес
    • Стъпка 2: Попълнете формуляра
    • Стъпка 3: Активирайте акаунта си, като щракнете върху връзката в имейла за потвърждение.
  • В зависимост от функциите и специалността се предлагат допълнителни инструменти. Например, библиотеката с изображения ZEISS CONVIVO, предлагана на нашите клиенти на CONVIVO, предоставя избрани клинични случаи от ваши колеги с примери за изображения, заснети по време на процедури, извършени с CONVIVO® от ZEISS. Тъй като продължаваме да поддържаме обширните си клиентски сегменти, продължаваме да разработваме и предоставяме нови функционалности и услуги.

  • Създавайте и подавайте заявки за обслужване от главния екран „Service Requests“ или чрез прегледа на устройствата в раздел „My Systems“. При използване на последното, заявката за обслужване се попълва предварително с първоначални данни, включително отдел и сериен номер. След това изберете общия проблем и описвате затруднението в детайли. Съществува и опция за качване на изображения или видеоклипове, които да ни помогнат да разберем проблема лесно и да го решим бързо. Можете да проследите напредъка по обработването на вашата сервизна заявка по всяко време чрез функцията „Service Requests“.

  • Да, MyZEISS съдържа различни видеоклипове и документация за обучение и отстраняване на неизправности които могат да възникнат при продукта. Отстранявайте проблеми с вашите продукти с помощта на кратки инструкции във видеа, представени от професионалисти на ZEISS. Нещо повече, партньорските проучвания предлагат богат набор от клинични случаи, използващи технологиите на ZEISS, които са подготвени и представени от вашите колеги.

Изтегляния




Споделете тази страница