Летенбауер е началник на отдел „Глобална софтуерна мрежа“ за бизнес групата „Индустриална метрология“ и години наред работи тясно със своите колеги от бизнес групите „Микроскопия“ (MIC) и ,,Медицински технологии" (MED), по неформален и неусложнен начин. Началото е било случайно, през 2012 г.: Летенбауер и Фалк Хартвиг, началник на центъра за MED в Мюнхен, се запознават на среща на ръководството; харесват се веднага и излизат на вечеря. „Естествено, на такава среща започнахме да се питаме „Как твоят екип се справя с това или онова?“,си спомня Летенбауер. Решават да си насрочат редовни срещи на около всеки два месеца. Корне ван Сомерен, началник на Технологичния сектор за софтуерни и цифрови решения към MIC, се присъединява към групата през 2016 г.
Първоначално обменят предимно знания. „Всеки знае малко за нещо, но заедно просто знаем повече,“ казва той. „Или колега ти казва за решение, което е намерил, и ти веднага разбираш: това ще е подходящо и за нас.“
Това важи в голяма степен за софтуера: кодът е равнозначен, техническите проблеми са еднакви навсякъде. В други сфери, по-близки до продуктите, е по-трудно да се намерят общи теми. Слънчевите очила и полупроводниците имат по-малко допирни точки. Но дори да не са очевидни, все пак можеш да ги потърсиш. Възможностите да работим заедно са навсякъде. Междувременно, тримата началници на софтуерни отдели обсъждат много повече от информационни технологии: управление, процеси - „обмен, който достига всички нива“, казва Летенбауер.
До стратегически теми. Тъй като, когато различните сфери на дейност се познават по-добре, могат да се подкрепят по по-целенасочен начин. Например, когато IMT се заинтересува от разработването на софтуер в Индия, Летенбауер не трябва да започва от нулата - „Бих могъл да споделя моя опит с него веднага“, казва Хартвиг, „това се подразбира. Винаги можем да се обадим и да намерим някой готов да ни изслуша, особено ако нещата станат стресиращи.“ Сливанията и придобиванията са друг пример. Дори когато всяка бизнес група търси възможности за разширяване, според Хартвиг, те се информират взаимно за интересни кандидати по неформален и неусложнен начин.
От януари 2019 г. настоящият ръководител на комуникациите в Бенелюкс, Нийл Морисън става регионален маркетинг мениджър на решения за изследователска микроскопия (RMS) в SSC Югоизточна Азия със седалище в Сингапур. Бианка Калкман, бивш специалист по маркетинг в Грижа за зрението, заема поста на Нийл Морисън като ръководител на комуникациите в Бенелюкс.